Zutaty's home
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PortailPortail  HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 last one, Part 5

Go down 
AuthorMessage
zutaty
Admin
zutaty


Number of posts : 251
Age : 52
Localisation : Lille(FR)
Registration date : 2007-08-16

last one, Part 5 Empty
PostSubject: last one, Part 5   last one, Part 5 Icon_minitimeThu 6 Mar - 4:05

bon, cette partie la concerne les offices et les differentes chose que je pense etre une bonne evolution du jeu.

les offices, un ami m'a dit que c'etait des REZ dissimuler. hmm pas entierment faux, il produisent rien.. maisil faut le dire ce sont des REZ qui coute cher a mettre en place. CI a 100%, beauter, UE a 0 voir meme lack !! et plus encore !!

pour changee cela une des idees consistent a dire

- 1 recherche = X % de besoin en office
- 1 upgrade de com ou d'indy = X % in office
- et meme sur la quantiter de produit fabriquer.

si le joueur n'a pas d'office il perd quelque pourcent de productivitee ou autre chose de ce genre. ce n'est qu'une idees Smile

toujours et t'il, il faut revoir les offices voir les suspendre.

Prestige, noblity

le prestige sert a peu pret a quelque chose mais la noblesse franchement...

pourquoi ne pas utiliser l'un ou l'autre ou meme les deux pour payer des recherches ou meme des options nouvelle "construction au level maxi" enfin bref que cela servent a quelque chose !!

passont au differente idee a rajouter, pour moi.

- bourse
- plus de civics
- ....

je m'explique pour la bourse, on pourrait faire 2 marcher. le premier, un fictif avec des crach alleatoire ext ext......

un reel "joueur"

chaque joueur pourrait, cela ne serait qu'une option, mettre son usine en bourse. il mettrais tout ou une partie de son entreprise pourrait subire des crash de sont cours, si il a des problemes de fourniture........ plein de chose sont a imaginer comme une vente des slots " pas franchement cool".

voila a vous de rajoute !! Smile

-------------------------------------------------------------------------------------

So this part, the last, have only office and some things i think could be fun.

offices, someone tell me it's a nearly a rez, not really true not really false. thats product nothing !! office was hard to work really CI a 100% UE at 0 near lack and some other

for change this, an idea


- 1 research = X % of need in
- 1 upgrade of com ou d'indy = X % in office
- and also for quantity all you'r make "'car, toy......"

if player dont have any he lost some % efficiency or other of course, thats an idea but ....

we need to make some change for offices need to suspend for now.


prestige, noblity

thats not really have utility, prest at start, but for old player..... why dont use this for pay option " build something at max level" or pay research. need to see that too

now, all other could be fun

- stockmarket
- more civics
- .....

Stockmarket, we could make 2 part, first will be false. we false name and we could pay for take at somtime a big crash. second part will player part, all player could launch, if he want, his entreprise on market he could lost money we he dont have enough of something or send slot or .....

thats a you now.
Back to top Go down
https://zutaty.forumotion.com
 
last one, Part 5
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» PART 4
» Futur. Part 2 "English/French"
» Futur. Part 1 "english"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zutaty's home :: News and starpeace in futur-
Jump to: